Adott egy több évtizedes, erős márka, mely az internet térhódításával egyre komolyabb harcra kényszerül a print vásárlók megtartásáért.
Feketén-fehéren
Image kampány
2020 március. Magyarországot is eléri a világjárvány. A Blikk integrált image kampányt indított, ami arra hívta fel a figyelmet, hogy a Blikk elérhető és megbízható tájékozódási forrás, miközben megtartja szórakoztató profilját is.
HELYZET VAN. A Blikk hisz abban, hogy a járvány elleni küzdelemhez megbízható és pontos hírekkel, és valóban hasznos tanácsokkal járulhat hozzá.
ÉLET VAN. Tudjuk, hogy az élet nem áll meg. A Blikk olvasóinak ebben a példátlanul nehéz helyzetben különösen fontos a kikapcsolódás és a szórakozás: színes és izgalmas cikkeinkkel mindennap lazíthatnak egy kicsit.
Milla + VERDA
Promóciós kampány
Autó és pénznyeremény, Ganxsta Zolee-val. A Blikk promóciós kampánya túlharsogta a konkurenciát.
BUMM
Promóciós kampány
2020-ban a Blikk arca Szabó Győző volt, aki a “Feketén-fehéren” image kampány mellett a lap egyéb promócióit is népszerűsítette.